مقاله ها

نکاتی که باعث کاهش قیمت لیزر دست می ‌شود!

قیمت لیزر دست

امروزه استفاده از اشعه لیزر برای حذف دائمی موهای زائد بدن روزبه روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند که مزایای زیاد آن باعث محبوبیت شده است. قیمت لیزر دست به عوامل مختلفی بستگی دارد که به طور کلی توضیح داده می‌شود.  

فرایند لیزر مو‌های زائد

 دست‌ها قسمت‌هایی از بدن هستند که در معرض دید قرار دارند. برای از بین بردن موهای زائد به منظور حفظ لطافت و تمیزی این قسمت از بدن از روش‌های مختلفی مثل محصولات موبر، ژیلت، لیزر و…استفاده می‌شود که هر کدام مزایای و معایب خاص خود را دارد.

دستگاه لیزر از سطح پوست اشعه‌ی نور را به سمت موهای زائد منتشر می‌کند این انرژی نوری به انرژی گرمایی تبدیل شده جذب گروهی از رنگدانه‌های مو شده و باعث تضعیف و از بین رفتن فولیکول‌های مو می‌شود. البته این اتفاق به صورت تدریجی می‌افتد و فقط با یک جلسه، فولیکول مو از بین نمی‌رود و به چندین جلسه لیزر درمانی نیاز است.

لیزر صورت

منظور از لیزر دست دقیقا کجاست؟

لیزر دست به منظور حذف مو‌های زائد دست از انگشتان شروع می‌شود و تا آرنج ادامه دارد. قیمت لیزر دست به میزان مو‌های زائد بستگی دارد. توصیه می‌شود اگر بازو‌هایتان پر مو و دارای موهای ضخیم نیست از لیزر این قسمت اجتناب کنید چون امکان دارد باعث ضخیم شدن موهای این قسمت شود که برای از بین بردنشان نیاز به جلسات زیادی لیزر درمانی است.

قیمت لیزر دست

چه افرادی بهترین نتیجه را از لیزر می ‌گیرند؟

اشعه‌ لیزر به فولیکول‌های موهایی بیشتر جذب می‌شود که اختلاف رنگ بین رنگدانه‌های مو و پوست بیشتر باشد. یعنی هر قدر پوست روشن‌تر و مو تیره‌تر باشد، فولیکول مو انرژی گرمایی بیشتری جذب می‌کند و در نتیجه زودتر از بین می‌رود.

باید توجه داشت که هرچند لیزر برای این اشخاص مؤثر تر است، اما همچنان با یک جلسه نمی‌شود به صورت دائمی، مو‌های زائد را حذف کرد و به چندین جلسه لیزردرمانی نیاز است و همچنین قیمت لیزر دست برای افراد مختلف با رنگ پوست‌های مختلف، متفاوت است. لیزر درمانی برای مو‌های سفید، نارنجی، قرمز و خاکستری چندان مؤثر نیست.

قبل لیزر دست این ۵ نکته را جدی بگیرید

قبل لیزر با پزشک متخصص پوست مشورت کرده و از دستگاه لیزر مناسب با پوست و موی خود استفاده کنید. چرا که برای پوست‌های مختلف، دستگاه لیزر متفاوتی، موثر هستند که قیمت لیزر دست به نوع دستگاه لیزر نیز بستگی دارد.

  • هیچ وقت به بهانه‌ ارزان بودن اقدام به لیزردرمانی در مراکز نامعتبر مثل آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی که پزشک متخصص در آنجا حضور ندارد اقدام به لیزر درمانی نکنید.
  • درباره‌ مزایا و معایب لیزر درمانی، تفاوت دستگاه‌های لیزر و مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر از پزشک متخصص اطلاعت کافی به دست آوردید.
  • حتما سابقه‌ پزشکی مثل بیماری پوستی، بیماری عصبی، دارو‌های مصرفی، آلرژی و حساسیت‌های خود و… را در اختیار پزشک قرار دهید.
  • از لیزر مو‌های کرکی و نازک خودداری کنید چون امکان دارد باعث پرمویی یا زبر شدن مو‌ها شود.
قیمت لیزر دست
آمادگی برای لیزر دست

بعد از اینکه تصمیم به استفاده از لیزر برای حذف مو‌های زائد دست گرفتید باید قبل جلسه لیزر به این نکات دقت کنید تا ضمن مؤثر بودن و گرفتن بهترین نتیجه، عوارض لیزر به حداقل برسد.

  • به مدت یک ماه از آفتاب گرفتن و سولاریوم دوری کنید چرا که باعث آسیب پوستی و تحریک بعد لیزر می‌شود و عوارض لیزر درمانی را تشدید از طرفی پوست‌های برنزه با دستگاه متفاوت لیزر می‌شوند که باعث افزایش قیمت لیزر دست می‌شود.
  • قبل از جلسه لیزر مو‌های دست را با ژیلت یا تیغ اصلاح کنید؛ در صورت حساسیت به ژیلت یا تیغ می‌توانید از ماشین اصلاح استفاده کنید.
  • تا یک ماه قبل لیزر از روش‌های مختلف مثل اپیلاسیون، وکس، شمع، ‌بند، موم و …به منظور کندن مو‌های زائد استفاده نکنید. چون باعث آسیب به فولیکول مو می‌شود. هر چقدر فولیکول سالم باشد، میزان جذب اشعه‌ی لیزر بیشتر می‌شود در نتیجه لیزر موثرتر و قیمت لیزر دست کمتر می‌شود
  • تا یک ماه قبل لیزر از دارو‌ها، کرم‌ها و محصولات لایه بردار استفاده نکنید.
  • در صورت استفاده از کرم یا سایر محصولات آرایشی برای پوست دست، قبل لیزر حتما دست‌ها را خوب شسته و تمیز کنید‌.
  •  درصورت بارداری ویا اقدام به بارداری از لیزر استفاده نکنید.

مطالب دیگر  آموزش کار با دستگاه لیزر خانگی تک کاره

در طول جلسه لیزر دست چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که به کلینیک یا مرکز لیزر مراجعه می‌کنید معمولا نیم ساعت قبل از شروع لیزر از بی‌حس‌کننده‌های موضعی به منظور کاهش درد استفاده می‌شود. میزان احساس درد به آستانه‌ی تحمل درد شما بستگی دارد. بعد اپراتور یا پزشک دستگاه لیزر را به طرف قسمت مورد نظر می‌گیرد و اشعه‌های لیزر به پوست شما برخورد می‌کنند‌. یکی از عوامل موثر در قیمت لیزر دست تعداد پالس‌ها و محدوده‌ی بدن است که لیزر می‌شود.

 مدت زمان هر جلسه بین ۱۵ تا ۴۵ دقیقه است. بعد لیزر امکان دارد پوست سوزش داشته باشد و ملتهب و قرمز شود که موقتی است و بعد ۴ الی ۵ ساعت میزان التهاب کاهش می‌یاید و بعد ۴۸ ساعت عوارض به طور کلی از بین ‌می‌روند.

میخوای دستگاه لیزر خونگی داشته باشی که از شر موهای زائد خلاص شی؟ برای خرید لیزر خونگی کلیک کن
مراقبت های بعد لیزر دست
  • از آنجایی که دست‌ها معمولا در معرض نور آفتاب هستند حتما بعد لیزر از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • تا۲۴ ساعت بعد لیزر، از رفتن به جا‌هایی مثل استخر، زیر آفتاب، سونا و… که باعث تحریک پوست می‌شود خودداری کنید.
  •  به منظور کاهش التهاب و قرمز ناشی از لیزر از کمپرس یخ استفاده کنید.

قیمت لیزر دست

تعداد جلسات و قیمت لیزر دست

قیمت لیزر دست و تعداد جلسات به منظوراز بین بردن دائمی مو‌های زائد به نوع پوست و نوع دستگاه لیزر بستگی دارد که توسط پزشک تعیین می‌شود‌. ولی به طورکلی به ۴ تا ۱۲ جلسه لیزر نیاز است که فاصله‌ی بین جلسات از ۴ هفته تا ۸ هفته متغیر است. بعد اتمام جلسات به منظور پیشگیری از فعال شدن فولیکول‌ها توصیه می‌شود سالانه دو جلسه لیزردرمانی صورت گیرد.

مزایای لیزر دست
  • دیگر وقتتان برای اصلاح یا اپیلاسیون هدر نخواهد شد.
  • با خیال راحت می‌توانید لباس‌های آستین کوتاه بپوشید و نگران مو‌های دست و ساعدتان نباشید.
  • احساس طراوت و تمیزی می‌کنید.
  • هرچند هزینه‌ای بابت قیمت لیزر دست می‌پردازید اما در دراز مدت باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.
  • از شر عوارض شیو و اپیلاسیون خلاص خواهید شد.

مطالب دیگر  آیا لیزر موهای زائد برای درمان موهای زیر پوستی مفید است؟

چرا نوع دستگاه در میزان رضایت از لیزر نقش دارد؟

یکی از دلایلی که توصیه می‌شود به مراکز مجهز برای لیزر‌مو‌های زائد مراجعه کنید؛ تنوع و مدرن بودن دستگاه‌ها است. هرچه دستگاه‌ها پیشرفته‌تر باشند امکان تنظیم طول موج اشعه و سایر تنظیمات بیشتر است که باعث اثر بخشی بهتر ضمن کاهش عوارض لیزر می‌شود.

دستگاه‌های پیشرفته دارای سیستمی برای خنک کردن محل لیزر به منظور کاهش درد و سوزش هستند. اگرچه ممکن است قیمت لیزر دست با دستگاه‌های پیشرفته کمی متفاوت با دستگاه‌های قدیمی باشد اما مزایای آن بیشتر است.

جهت بازدید از محصولات پرفروش هما سنتر کلیک نمایید

دستگاه لیزر خانگی

با این روش قیمت لیزر دست را کاهش دهید

یک روش ساده برای لیزرمو‌های زائد استفاده از دستگاه‌های لیز خانگی است. یکی از مدل‌های پرطرفدار این محصول، دستگاه لیزرخانگی آبی است که شات بین‌هایت آن باعث محبوبیت آن شده است. با استفاده از این دستگاه شما درگیر وقت گرفتن از کلینیک لیزر، مرخصی، رفت و آمد نخواهید شد و به راحتی بدون محدودیت زمانی در خانه می‌توانید مو‌های زائد بدنتان را از بین ببرید.

قیمت لیزر دست

با توجه به اینکه شما یک بار این دستگاه را خریداری می‌کنید ولی برای مدت طولانی از آن استفاده می‌کنید، می‌تواند باعث کاهش قیمت لیزر دست شود. البته علاوه بر دست برای دیگر قسمت‌های بدن نیز می‌توانید استفاده کنید. از دیگر مزیت این مدل دستگاه کیف نگهداری آن است که باعث افزایش طول عمر محصول می‌شود.

قیمت لیزر دست چقدر است؟

با توجه به مطالب گفته شده، قیمت لیزر دست به عوامل مختلفی از جمله: تجربه‌ی پزشک، تجهیزات کلینیک و نوع دستگاه لیزر مو‌های زائد، حجم مو و ضخامت آن، نوع پوست و مو، هزینه خدمات و مراقبت‌های قبل و بعد لیزر مو‌های زائد بستگی دارد. قابل توجه است که نباید به بهانه‌ی ارزان بودن به افراد بی‌تجربه و غیر متخصص اعتماد کنید. یک روش لیزر که در کاهش قیمت لیزر دست و بدن بسیار موثر است استفاده از دستگاه لیزر خانگی است که باعث حذف محدودیت‌های مکانی و زمانی می‌شود و راحتی و‌آسایش را برایتان به ارمغان می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *