مقاله ها

راهنمای تخمین قیمت لیزر صورت مردان

قیمت لیزر صورت مردان

در گذشته فقط خانم‌ها به کلینیک‌های پوست و مو مراجعه می ‌کردند ولی امروزه تعداد مردانی مراجعه کننده روز به روز بیشتر می‌شود.با توجه به تفاوت‌های فیزیکی موجود بین زن ومرد و نوع عارضه و مشکل قیمت لیزر صورت مردان و زنان شاید مقداری متفاوت باشد.

نقش شما در تعیین قیمت فقط در انتخاب پزشک و کلینیک است و قیمت لیزر صورت مردان به عوامل مختلفی بستگی دارد که تصمیم گیرنده درباره‌ی نوع لیزر و تعداد جلسات و مدت آن نقش اساسی دارد توسط پزشک گرفته می‌شود.

 بعضی از افراد برای کاهش قیمت لیزر صورت مردان به مراکز نا معتبر مراجعه می‌کنند که باعث بروز مشکل می‌شود.

لیزر صورت

کاربرد انواع لیزرها

لیزر‌ها کاربردهای مختلفی دارند که هر کدام مزایا خود را دارد و راحل یک مسئله است. از لیزر برای از بین بردن موی زائد جوانسازی از بین بردن جای لک و…استفاده می‌شود.

لیزر جای جوش و لک  برای مردان

همان طور که خانم ها از لک‌های مربوط به جای جوش یا دیگر لک‌ها مثل کک ومک یا لک‌های ناشی از آفتاب رنج می برند؛ این لک‌ها برای مردان نیز ناخوشایند است. بعضی از مردان از ریش به عنوان یک پوشش استفاده می‌کنند تا این لک ها را پنهان کنند.اما این یک راه حل نیست.یکی از راه های موثر برای از بین بردن جای جوش استفاده از لیزر است.که انواع مختلفی دارد که برای هر کدام قیمت لیزر صورت مردان متفاوت است.

مطالب دیگر   لیزر موی مردان به همراه لیست قیمت لیزر آقایان

روش تخریبی و غیر تخریبی برای از بین بدن لک

لیزر به دو صورت تخریبی یا غیر تخریبی عمل کرده و سعی در از بین بردن لک یا جای زخم دارند.

روش تخریبی لایه بیرونی پوست رو مورد هدف قرار می‌دهد به طوری که با از بین بردن لایه‌ی بیرونی، لایه‌های زیرین را مجبور به کلاژن سازی و تقسیم می‌کند.این روش دوران نقاهت طولانی تری دارد.

قیمت لیزر صورت مردان

در روش غیر تخریبی سلول های لایه‌ی زیرین مورد هدف واقع می‌شود به طوری که با تولید گرما این سلول ها را مجبور به فعالیت و کلاژن سازی می‌کنند.هر چند دوره نقاهت در این روش مدت کمتری است ولی به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد. امروزه بیشتر از روش غیر تخریبی برای از بین بردن جای جوش و لک استفاده می‌کنند. قیمت لیزر صورت مردان با توجه میزان آسیب دیدگی و تعداد جلسات و حتی نوع لیزر متفاوت است‌.

میخوای دستگاه لیزر خونگی داشته باشی که از شر موهای زائد خلاص شی؟ برای خرید لیزر خونگی کلیک کن

لیزر جوانسازی صورت مردان

لیزر یک روش غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست است که به دلیل زمان نقاهت کم و عدم نیاز به مراقبت‌ها ویژه مورد توجه مردان واقع شده است.در این روش با کمک گرفتن از اشعه های لیزر سعی در تحریک کلاژن سازی و ازبین بردن چین و چروک می‌شود که با توجه به نوع پوست و میزان چین و چروک به تعداد جلسات متفاوتی نیاز است ولی به طور معمول ۳ تا ۵ جلسه لیزر درمانی مفید واقع می‌‌شود؛‌ در نتیجه قیمت لیزر صورت مردان برای جوانسازی متفاوت است. بعد از جلسه جوانسازی، پوست مقداری ملتهب و قرمز می‌شود که بعد مدت کوتاهی بر طرف می‌شوند.

لیزر برای از بین بردن خال و خاکوبی

در این روش، لیزر رنگدانه‌های پوست را مورد هدف قرار می‌دهد و آنها را کوچک می‌کند تا جایی که از بین روند. نتایج  و قیمت لیزر صورت مردان به منظوراز بین بردن خال به میزان عمق، رنگ و نوع آن بستگی دارد. با استفاده از این روش می‌توان خالکوبی‌ها را نیز از بین برد که به جلسات متعدد نیاز است.

جهت بازدید از محصولات پرفروش هما سنتر کلیک نمایید

دستگاه لیزر خانگی

لیزر موهای زائد

به همه موهای بدن بجز موی سر و ابرو و مژه ،می‌توان موی زائد گفت. در چند سال اخیر از بین بردن موهای زائد بدن با استفاده از لیزر در بین خانم‌ها محبوبیت زیادی داشته که این محبوبیت رفته رفته به مردان نیز سرایت کرده است. لیزر نوری متمرکز شده هست که به فولیکول مو اثر می‌کند و آن را تخریب می‌کند تا از رشد مجدد مو جلوگیری می‌کند. قیمت لیزر صورت مردان به دلیل تراکم بیشتر،معمولا بیشتر از زنان است.

قیمت لیزر صورت مردان

مردان برای از بین بردن موهای زائد قسمت گردن، پشت، کمر، بازو،ق فسه سینه، ناحیه تناسلی، شکم، گوش و بینی، زیر بغل، دست و پا و یا ریش صورت و آنکارد کردن آن از لیزر استفاده می‌کنند که قیمت آن بسته به شرایطی متفاوت است. برای نمونه قیمت لیزر قفسه سینه با قیمت لیزر صورت مردان  تفاوت دارد.

مطالب دیگر  آموزش کار با دستگاه لیزر خانگی تک کاره

لیزر موهای زائد برای کدام مو‌ها مناسب است؟

بهترین کاندید لیزر موی زائد افراد با پوست روشن و موی تیره هستند. لیزر برای موهای بور، قرمز یا نارنجی و سفید اثر ندارد و باید از روش‌های دیگر مثل هیدرولیز استفاده کرد که در آن صورت قیمت آن با قیمت لیزر صورت مردان متفاوت خواهد شد.

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

هم برای خانم و هم برای آقایان، معمولا به منظور حذف موهای زائد، باید هر ۶ الی ۸ هفته به مدت یک سال  لیزر درمانی صورت گیرد که بعد از بین رفتن فولیکول ها سالانه یک یا دو بار برای پیشگیری از رشد مجدد فولیکول‌ها، نیاز به لیزر است. پس تفاوت بین قیمت لیزر صورت مردان با زنان مربوط به مدت زمان هر جلسه یا تعداد شات‌ها است.

آمادگی قبل و بعد لیزر

حتما این نکات رو مد نظر قرار دهید.

موهای خود را اصلاح کنید

از آنجایی که لیزر از مو عبور می‌کند و به ریشه اثر می‌کند هر چقدر موها کوتاه‌تر باشند انرژی بیشتری جذب ریشه موها می‌شود و لیزر موثرتر است.

از آفتاب دوری کنید

تا سه هفته قبل از اولین جلسه لیزر درمانی باید از آفتاب دوری کنید چون در اثر برنزه شدن پوست صورت یا بدن،میزان اثر بخشی لیزر کم می‌شود و قیمت لیزر پوست صورت مردان یا بدنشان بیشتر می‌شود از طرفی پوست صورت آسیب پذیر تر می‌شود.

قیمت لیزر صورت مردان
انتخاب لیزر متناسب با پوست

برای هر نوع پوست و با رنگ‌های متفاوت ،لیزری با شدت متفاوت نیاز است که با کمک پزشک متخصص بایستی انتخاب شود. ممکن است برای قسمت یکسان مثل صورت، به دلیل تفاوت‌های ذکر شده قیمت لیزر صورت مردان متفاوت باشد.

دوش بگیرید

بدن در اثر عرق کردن و تولید چربی، دچار کثیفی می‌شود.برای اثر بخشی بهتر و همچنین از نظر نظافتی توصیه می‌شود قبل جلسه لیزر درمانی حتما دوش بگیرید.

مراقبت های ۴۸ ساعته

چون پوست مورد درمان واقع شده و آسیب دیده تا ۴۸ ساعت بعد لیزر کردن نباید به سرکار برویید و زیر آفتاب قرار بگیرید. همچنین از رفتن به سونا و حمام آب گرم خودداری کنید.

لباس راحت بپوشید

برای کاهش اثر سوزش ناشی از درمان بهتر است از لباس‌های گشاد استفاده کنید تا بهبودی زور حاصل شود.

دستگاه لیزرخانگی و کاهش قیمت لیزر صورت مردان

برای اثر بخشی روش های لیزری،نیاز به چندین جلسه مراجعه به پزشک یا کلینیک زیبای است اما مردان به دلیل  مشغله‌ی کاری و محدودیت های شغلی، اغلب نمی‌توانند به طور مرتب و سروقت به جلسه‌ی لیزردرمانی خود برسند.

قیمت لیزر صورت مردان

بهترین گزینه در این شرایط تهیه و استفاده از دستگاه لیزر خانگی است. این دستگاه ها انواع مختلفی به منظور جوان سازی پوست،از بین بردن جوش و لک و از بین بردن موهای زائد دارد. با توجه به نیازتان،می توانید مدل‌های سه کاره یا دو کاره تهیه کنید و قیمت لیزر صورت مردان را کاهش دهید.

مطالب دیگر   لیزر موی مردان به همراه لیست قیمت لیزر آقایان

قیمت لیزر صورت مردان

عواملی مختلفی در تعیین قیمت لیزر صورت مردان نقش دارد که به چند مورد اشاره می‌کنیم.

  • محدوده لیزر درمانی:هر چقدر محلی که لیزر می‌شود بزرگ تر باشد، در نتیجه قیمت نیز بیشتر می‌شود.
  • تعداد جلسات:هرچقدر تعداد جلسات بیشتر شود قیمت نیز بیشتر می‌شود.
  • پزشک و کلینیک انتخاب شده:بهتر است به کلینیک‌ها و پزشکان با تجربه مراجعه کنید هر چند امکان دارد هزینه‌ی درمان متفاوت باشد.
  • هزینه خدمات ارائه شده:استفاده از مواد بی‌حس کننده و یا ژل‌های ضد التهاب یا دیگر خدمات هزینه‌هایی دارند که در قیمت تاثیر گذار است.
  • هزینه بعد لیزر درمانی: امکان دارد به منظور کاهش عوارض و بهبود سریع تر التهاب پزشک توصیه‌های کند که مستلزم صرف هزینه باشد.

تخمین قیمت‌ لیزر صورت مردان

با توجه به مطالب گفته شده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد،جوانسازی و از بین بردن لک‌های صورت استفاده می‌شود که قیمت لیزر صورت مردان برای هر کدام از این اهداف متفاوت است.

زیادی مثل محدوده‌ی لیزر درمانی، تعداد جلسات، هزینه خدمات، هزینه مراقبت های بعد لیزر و نوع کلینیک و پزشک در تعیین قیمت لیزر صورت مردان نقش ایفا می‌کنند. استفاده از لیزرهای خانگی می تواند بسیاری از محدودیت‌های زمانی و مکانی را حذف کرده،کار را برای شما راحت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *