مقاله ها, لیزر رفع مو زائد

همه چیز درباره دستگاه تک کاره لیزر مو زائد (دستگاه آبی)

 دستگاه لیزر خانگی دس

عناوین این مقاله

 

اخیرا تقاضای مردم برای رفع موهای زائد از طریق لیزر رو به افزایش است. لیزر یک فناوری جدیده و به همین دلیل امکانش هست مورد سو استفاده عده ای سود جو قرار بگیره.

آیا تا به حال این سوال براتون پیش اومده که چرا تنوع در دستگاه های لیزر انقدر زیاده؟

با توجه به اینکه شرایط فیزیکی، نژادی، اقلیم و جغرافیای هر منطقه از زمین باهم تفاوت داره، در نتیجه این فن آوری هر روز در حال پیشرفت هست و نیاز به بومی سازی داره.

ما تو این مقاله سعی داریم توضیحات جامع و مفیدی در مورد “دستگاه لیزر خونگی آبی مون” بهتون بدیم. لطفا با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

 

دستگاه لیزر خانگی ipl رفع موهای زائد صورت و بدن

 

این دستگاه لیزر آبی تک کارمون هست. استفاده ازش برای شما بسیار راحت و آسونه

این دستگاه لیزر، محصول اقتصادی مون هست و تا به امروز پرفروش ترین محصولمون به حساب میاد. کار کردن باهاش هم خیلی آسونه (زود یاد میگیرین). این دستگاه سری ش قابل تعویض نیست و شات نامحدود داره و همین امر باعث به صرفه بودنش شده است و خیالتون رو (از این بابت که تا هر زمان که دوست داشته باشید میتونید ازش استفاده کنید) راحت میکنه.

در دستگاه آبی همونطور که خدمتتون عرض کردم دارای شات نامحدود است که ما تا ۱۰۰ هزار شات رو براتون گارانتی می کنیم و این به این معنی هست که تا ۱۰۰ هزار شات بدون اینکه از قدرتش کم بشه براتون کار می کنه ولی بعد از اون ممکنه یک مقدار از قدرتش کم بشه ولی شاتش هرگز تموم نمیشه. این نکته رو هم بگم بهتون که ۱۰۰ هزار شات یعنی ۱ نفر با سایز متوسط حدود ۴۰۰ بار می تونه تمام بدن خودش را لیزر بکنه.

که در واقع قطعا هر آدمی برای از بین بردن موهای زائد بدنشون به تعداد جلسات خیلی کمتری از این عدد نیازمنده. به طور معمول افراد بین ۱۰ تا ۱۲ جلسه نیاز به استفاده از این دستگاه رو دارند و بعد از اتمام دوره درمان، موهای بدنشون رشد نمیکنه ولی در مواردی ممکنه پس از مدتی نیاز به شارژ مجدد داشته باشه که در اون صورت دستگاه در اختیارتونه و می تونید استفاده کنید.

مطالب دیگر  معجزات میکرونیدلینگ صورت

 

اما دقیقا مثل جاروبرقی که بعد از چند سال استفاده قدرت مکشش کم میشه، این دستگاه هم بعد از سال ها استفاده مقداری از قدرتش کم میشه ولی هرگز شاتش تموم نمیشه(فقط به مرور زمان کم میشه)

 

هم سی دی آموزشی داره که به صورت ویدئویی نحوه استفاده از دستگاه رو توضیح دادیم هم دفترچه راهنما که به صورت کاملا ساده و روان میتونین ازش استفاده کنین و تو منزل خودتون موهای زائد بدنتون و حتی صورتتون رو لیزر کنید و از شر موهای زائدتون خلاص بشید و حس خوبیو باهاش تجربه کنید.

از مهمترین مزیت های دیگه لیزرمون سبک و قابل حمل بودنشه (البته دستگاه لیزر صورتی هم همین ویژگی رو داره ) داخل جعبه براتون یک کیف مخملی خوشگل و خوشرنگ (به رنگ طوسی که براحتی بتونید با همه رنگا ست کنید) هم گذاشتیم تا بتونید در مواقعی که به مسافرت میرید بدون اینکه نیاز باشه کل جعبه رو ببرید دستگاه رو داخل کیفش بذارید و به راحتی اونو باخودتون حمل کنید و شما فقط از داشتن پوست صاف لذتشو ببرید و خیلی راحت ازش استفاده کنید و حس خوب زیبا بودنو بیشتر تجربه کنید.

همچنین این دستگاه به خاطر رنگ آبی ش، مورد توجه خیلی از آقایان قرار گرفته با توجه به اینکه آقا هستین، قطعا موی بسیار زیادی دارین و ممکنه خجالت بکشید که بخواید به کلینیک های لیزر در بیرون از خانه برید و بدنتونو لیزر کنین ولی در عوض میتونید خیلی راحت تو خونه از این دستگاه لیزر استفاده کنید و حتی اگه نمیخواید کل موهاتون از بین بره میتونید تا جاییکه کم تر بشه از دستگاه استفاده کنید(مثلا ممکنه در صورتتون قسمت ریش ها بخاطر پرپشت بودن بیش از حد موها در اون ناحیه، باعث بهم ریختگی و شلخته نشون دادن اون ناحیه بشه و در این حالت شما میتونید به راحتی از این دستگاه طی جلسات کم استفاده کنید تا به نتیجه دلخواهتون برسید. یا اگر شما جز کسانی هستین که باشگاه میرید و ورزش بدنسازی و یا حتی هر ورزش دیگه ای انجام میدید و باید بدنتون عاری از مو باشه این دستگاه لیزر میتونه خیلی بهتون کمک کنه (و اگر هم دوست داشتین میتونین مشاوره رایگان با ما داشته باشید که میتونه براتون بسیار کمک کننده باشه)

مطالب دیگر  رفع خطوط صورت با میکرونیدلینگ

میتونید با لیزر کردن موهای زائدتون با استفاده از دستگاه ما، تو خونه از دست خارش تیغ و جوش زدن حاصل از شیو کردن راحت بشین. شما به راحتی  بعد از انجام لیزر میتونیند به ورزشتون برسین و هیچگونه مشکلی نداشته باشین.با این کار قطعا احساس خیلی بهتری نسبت به بدنتون و پوستتون خواهید داشت و حسی جدید رو با ما تجربه می کنید.

شما خانمها میتونید بهترین هدیه رو به همسر،برادر و یا حتی پدرتون بدید و همچنین میتونین خیلی ست جذابی رو در کنار لوازم اصلاح شون ایجاد کنید .

به نظرم دستگاه لیزر خانگی، دستگاهیه که خانم و آقا نداره و مربوط به قشر خاص یا جنسیت خاصی نیست. برای هر شخصی با هر نوع پوستی نیازه تا بتونه ازش استفاده کنه و با کارایی فوق العادش از پوستش محافظت بکنه و چی بهتر از این که شما این هدیه جذاب و منحصر به فرد رو به کسی که دوسش دارید کادو بدید یا حتی از کسی که دوسش دارید کادو بگیرید.و این حس خوب و زیبا بودن رو باهم به اشتراک بزارید.

امکان استفاده پیوسته از این دستگاه لیزر(آبی) کمتر از دستگاه لیزر صورتی مون هست ولی از نظر تکنولوژی کاملا یکسان هستن و هر دو دستگاه کاملا جوابگوی نیاز شما در منزل هست که میتونین بدون هیچ مشکلی در هر جا و هر زمان و حتی با خانواده یا دوستاتون به صورت مشترک بدون هیچ مشکلی ازش استفاده کنید. ولی به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم که برای موارد تجاری و درآمد زایی ازشون استفاده کنید.چون فقط مناسب مصرف شخصی و حتی خانوادگی هست… و دلیلش هم اینه که این دستگاه صرفا برای استفاده خانگی طراحی شده و با استفاده بیش از حد موجب کوتاهتر شدن عمر دستگاه      می شود و بهش اسیب میرسونه و عملکرد و بازدهی دستگاه پایین میاد و اونطور که باید نمیتونین ازش استفاده کنید و تاثیر کمتری خواهد داشت. طبیعتا به ضررتون خواهد بود.

 

رفع موهای زائد در منزل

 

قبل از استفاده از دستگاه لیزر خانگی ما، فقط کافیه حداقل ۱۲ ساعت قبل از لیزر، موهای زائد بدن یا صورتتون رو کاملا شیو کنید (با استفاده از ژیلت، به نحوی که پوست اون قسمت از بدنتون عاری از هر گونه مو باشه و اینکار به این دلیل هست که زمانی که قسمتی از بدنتون مو داشته باشه اشعه های لیزر به اون ناحیه نمیرسه و حتی باعث تیره شدن و به مرور زمان ایجاد لک سیاه روی سری لیزر می شود و در نهایت نه تنها عمر دستگاه رو کوتاه می کنه بلکه باعث میشه کارایی دستگاه کاهش پیدا کنه) در نتیجه بهتون پیشنهاد می کنم قبل از انجام لیزر حتما با دقت تمام، نواحی های مورد نظر بدنتون رو با حوصله و صبر شیو کنید تا بتونید بهترین نتیجه رو از دستگاه بگیرید و عمر دستگاهتون هم طولانی تر بشه.

مطالب دیگر  هر آنچه درباره جوانسازی پوست در طب سنتی باید دانست؟

 

در این ویدئو “آنباکسینگ دستگاه لیزر آبی” رو بهتون نشون دادیم که به صورت عملی بتونید تمام وسیله هایی که ما براتون داخل جعبه قرار دادیم رو ببینید و ازشون به درستی استفاده کنید.

به زودی ویدئوی کامل استفاده از همه ی دستگاه های هماسنتر جهت راحتی بیشتر شما دوستای  گلم ، داخل سایتمون آپلود میشه لطفا مارو دنبال کنید قراره که کلی اطلاعات خوب در اختیارتون بذاریم و در کنار هم کلی چیزی یاد بگیریم.مرسی از همراهیتون دوستان.

 

البته برای دیدن تمام ویدئوهای ما، مربوط به دستگاه های لیزر می تونید به پیج اینستاگراممنون که در زیر آدرسش رو قرار میدم مراجعه کنید و از نزدیک با ما در ارتباط باشید. بهتون پیشنهاد می کنم که در هنگام مراجعه به پیج اینستاگراممون از دیدن هایلات ها غافل نشید که اطلاعات بسیار مفیدی رو براتون اونجا سیو کردیم.

آدرس پیج اینستاگرام:

https://instagram.com/homacenter?utm_medium=copy_link

 

تمام محصولات هماسنتر دارای ۱ سال گارانتی می باشد در صورت وجود هر نوع مشکلی می تونید مشکلتون رو با ما در میان بذارید تا با کمک همدیگه راه حل مناسبی براش پیدا کنیم و در صورت نیاز، دستگاه رو براتون تعویض کنیم. امیدوارم که مطالب این مقاله براتون مفید بوده باشه.

 

میچ آلبوم در کتاب پرفروشش “سه شنبه ها با موری” میگه :

 

برای این‌که به زندگی خود معنا بدهید،

باید دیگران را عاشقانه دوست بدارید،

خودتان را وقف

دنیای پیرامونتان بکنید،

چیزی خلق کنید که

به شما معنا و هدف بدهد…❤️

 

? سه‌شنبه‌ها با موری

? #یک_قاچ_کتاب_خوب_با_المیناز

 

#اعتبار_ما_رضایت_شماست

 

 

#المیناز_اردیبهشت

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *