مقاله ها

آیا لیزر موهای کمر مؤثر است؟

لیزر موهای کمر

لیزر موهای کمر ؛ بدون تردید یکی از مؤثرترین روش‌های از بین بردن موهای زائد بدن، لیزر با دستگاه‌های جدید و پیشرفته است. اکثر مردم فکر می‌کنند که لیزر مو هم روشی مانند اصلاح با تیغ، موم، اپیلاسیون و وکس است که باور غلطی را در ذهن‌ها جا انداخته است.

لیزر مو دقیقاً برای نواحی مؤثر است که موهای ضخیمی دارد و اصلاح آنان به روش دیگر بسیار دردناک است. تجربه نشان داده که لیزر موهای کمر بسیار بهتر خود را نشان داده که از نتایج مطلوبی برخوردار است.

لیزر صورت

باورهای غلط در مورد لیزر مو

همان‌طور که گفتیم بسیاری برداشت اشتباهی درباره لیزر مو دارند و همچنین ترس از لیزر باعث شده که به هیچ وجه سراغ این کار نروند و تا آخر نگران شیو و برگشت موهای زائد خود باشند.

درشت‌ترین موها، موهایی هستند به دفعات زیاد با تیغ یا موم اصلاح شده‌اند و ریشه قوی و قطوری دارند; اما موهای دیگری هم وجود دارد که نیاز به لیزر دارند به طور کلی حذف شوند. این موها بیشتر در پشت کمر و بدن ظاهر می‌شوند که برخی تیره هستند و چون دسترسی به آنان سخت است، شیو آن طول خواهد کشید.

مطالب دیگر  آموزش کار با دستگاه لیزر خانگی تک کاره

برای رفع این مشکل بهتر است برای لیزر موهای کمر اقدام کنید تا پس از طی کردن چند جلسه، دیگر از موهای پشت و کمر رها شوید و نگران دیده شدن آنها نباشید. حال بهتر است به شما چند باور غلط را بگویم تا با خیال راحت درمان را شروع کنید.

لیزر موهای کمر
با یک یا دو جلسه تمام موهای زائد از بین می رود

به طور کلی رشد موها دارای سه مرحله است که به آناژن، کاتاژن و تلوژن تقسیم می‌شوند. البته همه موها هم‌زمان در حال رشد نیستند و هر کدام در فازهای رشد متفاوت قرار دارند; پس هنگامی که یک جلسه لیزر را سپری می‌کنید; تمامی موهای فاز آناژن از بین رفته‌اند و آن‌هایی که در دو فاز دیگر وجود دارند عملاً چند روز دیگر ظاهر می‌شوند.

به همین دلیل است که تداوم بین جلسات و اتمام دوره درمان بسیار مورد توجه قرار دارد و انتظار می‌رود در جلسات لیزر موهای کمر هیچ کوتاهی در پیگیری جلسات نکنید.

جهت تهیه دستگاه لیزر خانگی می توانید با این خط در ارتباط باشید ۰۹۱۲۸۸۸۸۳۴۶
رفع ۱۰۰% موهای زائد!

این باور غلط بسیاری از ذهن‌ها را درگیر خودش کرده است. شما برای یک درمان پوستی باید منطقی باشید و بدانید انسان در دوره‌های مختلف زندگی، با تغییرات هورمونی و شرایط محیطی، شاهد رشد یا توقف موهای زائد است پس اگر بعد از سپری کردن دوره کامل درمان لیزر به خصوص موهایی با ریشه نازک‌تر مانند موهای کمر، ممکن است تا چند ماه مویی نبینید اما دوباره به رشد خود ادامه دهد که البته آن‌قدر کم و کند است که اصلاً مثل گذشته نگران شیو آنها نخواهید بود.

در طی جلسات لیزر موهای کمر، موها به طور کامل از بین نمی‌رود بلکه باعث می‌شود مویی دیده نشود و رشد آن به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند.

اگر لیزر کنی؛ به سرطان مبتلا می شوی!

برای این باور غلط می‌توانیم بگوییم بله در گذشته صحت داشت چون دستگاه‌ها بسیار نوپا و خطرناک بودند که هنگام لیزر هم بسیار درد داشت و بعضاً افرادی که مستعد بیماری بودند به سرطان مبتلا شده‌اند. اما هم اکنون با ظهور دستگاه‌های پیشرفته و نوین، مکانیسمی طراحی شده که اشعه الکترومغناطیسی فقط فولیکول مو و نقاط تیره پوست را هدف قرار می‌دهد و هیچ برخوردی با دیگر بافت‌های پوستی و عمق اندام‌ها ندارد.

اگر هنگام لیزر دوست ندارید که سطح بدنتان با دستگاه‌های عمومی برخورد کند و یا در فضای شخصی خود فقط خودتان لیزر کند بهتر از دستگاه‌های خانگی که بسیار پیشرفته هستند و فقط یک‌بار هزینه بر است، استفاده کنید و برای نقاط خصوصی و همچنین برای لیزر موهای کمر، موهای پشت، زیر بغل و بیکینی لازم نباشد هر ماه به کلینیک مراجعه کنید.

اگر پوست تیره ای داری لیزر نکن!

دستگاه‌های مختلفی متناسب با انواع رنگ پوست و طیف آنها ساخته شده که اصلاً جای نگرانی برای این زمینه نیست. در گذشته فرض بر این بود اگر اشعه لیزر پوست تیره شده بر اثر سایش یا ژنتیک را سفید کند یعنی افراد سبزه; در معرض سفید شدن با اشعه مضر هستند اما امروزه این باور غلط است.

لیزر موهای کمر

البته افرادی که خودشان دست به حمام آفتاب و برنزه کردن مصنوعی پوست خود می‌زنند اصلاً به سراغ لیزر نروند که اشعه آن سلول‌های پوستی تیره شده هدف قرار می‌دهد و بسیار خطرناک است. بهتر است بادقت به جستجوی دستگاه‌های خانگی بپردازید و از وب سایت ما امکانات و مزایای دستگاه‌های جدید مطلع شوید تا برای لیزر موهای کمر و هر نواحی دیگر بهترین دستگاه را انتخاب نمایید.

جهت خرید از محصولات پرفروش هما سنتر کلیک نمایید

دستگاه لیزر خانگی

مراقبت‌های بعد از لیزر را جدی بگیرید

مراقبت‌های متفاوتی برای بعد از لیزر وجود دارد و باید به تک‌تک آنها دقت کنید تا عواقب آسیب‌زایی به دنبال نداشته باشد. یکی از آن مراقبت‌ها، بررسی دقیق بدن مخصوصاً موهای کمر و پشت است که موهای زیر پوستی ایجاد نشده باشد.

بعد از سپری کردن جلسات لیزر موهای کمر و پشت، ممکن است موهای زیر پوستی ایجاد شود که به شکل دایره‌ای شکل و حتی شبیه به جوش سیاه هستند. این موهای زیر پوستی، علاوه بر ظاهری ناخوشایند باعث قرمزی، تورم، خارش و حتی تاول یا ایجاد لک می‌شوند که اصلاً قابل جبران نیست.

لیزر موهای کمر

این موها زمانی به چنین شکلی در می آیند که تار مو; در زیر شاخه پوستی گیر می‌کند و اجازه رشد به سطح اول پوست ندارد پس در همان‌جا باقی می‌ماند اما رشد آن که متوقف نمی‌شود! پس آن‌قدر رشد می‌کند که بزرگ می‌شود و بسیار زشت خواهد بود که به‌اندازه یک جوش سیاه در روی پوست قابل مشاهده است.

مطالب دیگر  آیا انجام لیزر ناحیه بیکینی برای بانوان خطر آفرین است؟

شایع‌ترین عارضه اپیلیدی همین موهای زیر پوستی است و برای رهایی از آنها باید به طور مکرر از اسکراب‌های پوستی استفاده کنید و از پوشیدن لباس‌های زبر و تنگ خودداری کنید.

بهترین راه درمان موهای زیر پوستی، لیزر موها هستند که علاوه بر رفع موی زائد، از بین برنده موهای زیر پوستی در نقاط مختلف بدن با روش لیزر موهای کمر، پشت و پاها خواهد شد.

لیزر کنید و نگران موی زائد نباشید

اگر شما به قوانین قبل و بعد از لیزر موهای زائد توجه کنید و به خوبی رعایت کنید; یک مشکل بزرگ روزمره خود را حل کرده‌اید و از این نگرانی خلاص شده‌اید.

فقط لازم است روز قبل از لیزر موهای کمر و دیگر نواحی، با ژیلت شیو کنید و در روز لیزر، پوستتان عاری از هرگونه آرایش، مام و اسپری باشد و فقط از پماد بی‌حس‌کننده پوست که زایلاپی نام دارد، به صورت موضعی مصرف کنید.

دقت کنید تا دو روز بعد اصلاً سراغ حمام، سونا; جکوزی و استخر نروید تا چند ماه حمام آفتاب نگیرید; تا اثرات لیزر در پوست شما باقی بماند و تا مدتی طولانی از موهای زائد خلاص شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *