مقاله ها

لیزر بدن آقایان

لیزر بدن آقایان

بسیاری از افراد به اشتباه در این باورند که لیزر موهای زائد مختص به بانوان می‌باشد و لیزر بدن آقایان مرسوم نیست، این درحالیست که بسیاری از آقایان مستعد انجام لیزر هستند و در اقصی نقاط جهان از جمله ایران این امر قابل اجرا بوده و متقاضیان زیادی دارد. شاید شما هم جزء آن دسته از مردان باشید که بدن پر مویی دارند! خب چه روش‌هایی را برای رهایی از موهای زائد خود امتحان کرده‌اید؟

با توجه به اینکه بدن مردان بسیار پر مو می‌باشد، استفاده از روش‌های معمول اصلاح، برای آنها کارساز نیست و خیلی زود جوانه‌های مو برروی بدن آنها ظاهر می‌شود. قطعا روش‌ها ساده و کاربردی‌تری هم وجود دارد. لیزر بدن آقایان یکی از ساده‌ترین راهکارها برای خلاصی از موهای زائد می‌باشد.

لیزر صورت

لیزرموهای زائد در بدن مردان چیست و به چه صورت انجام می‌شود؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم لیزر موهای زائد امری مختص به بانوان نیست و مردان هم می‌توانند موهای زائد بدن خود را لیزر نمایند بنابراین در روش لیزر کردن آنها تفاوتی وجود ندارد. در این روش کلینیکی، اشعه‌های نوری پر انرژی بر سطح پوست تابیده شده و در نتیجه آن چرخه رشد موها غیر فعال می‌شود. بنابراین نباید نگران پوست خود باشید چراکه در این روش ذره‌ای به پوست شما آسیب نخواهد رسید در واقع لیزر با آسیب رساندن به فولیکول موها می‌باشد که موهای زائد را از بین می‌برد.

در نتیجه آسیب رسیدن به فولیکول مو ساقه موها به شدت ضعیف و شل می‌شود، در طی دوره‌های درمانی لیزر بدن آقایان، نهایتا فولیکول مو خواهد مرد و دیگر در آن ناحیه مویی رشد نخواهد کرد. حالا که با مسائل اولیه لیزر موهای زائد آشنا شدید بهتر است اطلاعات دقیق‌تری راجع به لیزر موهای زائد به دست بیاورید.

جهت خرید دستگاه لیزر خانگی با این شماره در ارتباط باشید ۰۹۱۲۸۸۸۸۳۴۶

اطلاعاتی دقیق در رابطه با لیزر بدن آقایان

طول موج و انرژی لیزری به گونه‌ای طراحی شدند که به آسانی جذب فولیکول مو می‌شوند. در این روش انرژی نوری لیزر به انرژی گرمایی تبدیل شده و این گرما سبب می‌شود که فولیکول مو از بین برود. احتمالا این نگرانی برای شما به وجود بیاید که احیانا رنگدانه‌های پوستتان دچار آسیب نشوند؛ باید گفت جایی برای نگرانی وجود ندارد چراکه رنگدانه‌های موجود در پوست بسیار بیشتر از رنگدانه‌های موجود در فولیکول مو می‌باشد، بنابراین در مدت زمان کوتاهی که فولیکول مو تحت تاثیر اشعه لیزر قرار می‌گیرد ، رنگدانه‌های پوست این قابلیت را ندارند که واکنشی نشان دهند و در این بین شما به راحتی از شرموهای زائد خود خلاص خواهید شد.

لیزر بدن آقایان

باید توجه داشته باشید که موهای زائد تنها به موهای ناحیه شرمگاهی یا زیر بغل اطلاق نمی‌شود بلکه هر نقطه از بدن که دارای مو می‌باشد و این موها اسباب آزار شما را فراهم کنند و شما مجبور به اصلاح آنها باشید در رده بندی موهای زائد قرار می‌گیرند

همچنین ورزشکاران مجبورند برای تمرین یا مسابقات خود موهای بدن خود را اصلاح کنند که در این صورت لیزر بدن آقایان می‌تواند پاسخگو باشد.

میخوای دستگاه لیزر خونگی داشته باشی که از شر موهای زائد خلاص شی؟ برای خرید لیزر خونگی کلیک کن

چرا آقایان باید مو های زائد خود را اصلاح کنند؟

عوامل مختلفی برای لیزر بدن آقایان وجود دارد که در این قسمت به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت با ما در ادامه همراه باشید.

سلامت پوست و بهداشت فردی آقایان

بسیاری از آقایان مشکلات متعددی از جمله توزیع نامناسب مو، در نقاط مختلف بدن را دارا  می‌باشد که ممکن است باعث آزار دیدن فرد بشود و یا مشکلات جسمی را برای ایشان به همراه داشته باشد برای مثال برخی آقایان در ناحیه نشیمن‌گاه خود بسیار پر مو هستند که این مسئله باعث بروز مشکلات پوستی مانند جوش‌های فولیکولی و… می‌شود که ممکن است بسیار دردناک باشد.

بنابراین داشتن موهای زیاد به معنای نداشتن بهداشت نیست و آقایان مجبورند برای رفع مشکلات ناشی از پر مویی، موهای زائد خود را اصلاح کنند. چراکه داشتن موهای زائد می‌تواند در فصول گرم نیز باعث عرق سوز شدن افراد شود؛ بنابراین لیزر بدن آقایان یک درمان موثر برای این مشکلات خواهد بود.

مطالب دیگر   لیزر موی مردان به همراه لیست قیمت لیزر آقایان
رهایی از مشکلات پوستی و دردسر های اصلاح با لیزر مو های زائد

افراد برای رهایی از اصلاح صورت و بدن اقدام به لیزر موهای زائد می‌کنند. البته برخی آقایان در قسمت صورت و گردن خود و یا در نقاط مختلف بدن خود دچار عارضه جوش زیر پوستی می‌شوند در این نوع بیماری، موها به طرف داخل یا هر سمت سویی که خودشان بخواهند رشد می‌کنند و باعث ایجاد جوش‌های دردناک و ملتهب در آن ناحیه خواهند شد.

لیزر بدن آقایان

می‌شود گفت تنها راه حل برای این موضوع لیزر موهای زائد می‌باشد. برخی افراد بلافاصله پس از اصلاح صورت یا بدن، این مشکل را تجربه می‌کنند که به صورت جوش‌های سیاه یا قرمز ظاهر می‌شوند و آن ناحیه از پوست را دچار التهاب می‌نمایند.

با لیزر بدن آقایان می‌توان این معضل را به سادگی درمان نمود. از آنجایی که در لیزر بدن فولیکول‌های مو از بین می‌روند؛ افراد دیگر دچار عارضه فولیکول‌های مویی نخواهند شد و بهبود می‌یابند. بنابراین کسانی که با استفاده از تیغ یا ماشین اصلاح و یا روش‌های دیگر دچار عوارض پوستی می‌شوند، مستعد استفاده از لیزر می‌باشند.

جهت بازدید از محصولات پرفروش هما سنتر کلیک نمایید

دستگاه لیزر خانگی

داشتن پوستی زیبا و بدون مو برای آقایان

بسیاری از آقایان از داشتن تراکم مویی زیاد در نواحی مختلف بدن خود از جمله شکم، کمر، سینه و یا سایر نقاط بدن، رنج بسیاری را متحمل می‌شوند که البته به سادگی قابل درمان است. لیزر بدن آقایان می‌تواند راه حل مناسبی برای آنها باشد و زیبایی را به ایشان هدیه دهد. قطعا لیزر موهای زائد تا حد زیادی فولیکول‌های مو را از بین می‌برد اما باید توجه داشت که ممکن است تمامی موهای بدن شما از بین نرود هرچند جای نگرانی نیست چراکه این روش(لیزر)  فولیکول‌های مو را بسیار تضعیف نموده و در طولانی مدت شما را از شر موهای زائد رها خواهد کرد.

همچنین برخی آقایان اقدام به آنکارد یا شکل دهی موهای سر و صورت خود می‌نمایند. حتما شما هم وقت زیادی را صرف رفتن به آرایشگاه برای خط گیری یا شکل دهی موهای سر و ریش‌های خود می‌کنید؟ چند بار در ماه این عمل را تکرار می‌کنید؟ حتما آزاردهنده است که در بازه‌های زمانی کوتاه به آرایشگاه سر بزنید.

لیزر بدن آقایان

شاید جالب باشد که بدانید با لیزر بدن آقایان این امکان وجود دارد که موهای سر و صورت خود را آنکارد کنید و دیگر وقت با ارزش خود را در آرایشگاه‌ها تلف نکنید. البته این اطمینان را به شما می‌دهیم که هیچ مشکلی برای موی سر و ریش‌های شما به وجود نخواهد آمد و شما می‌توانید بدون نگرانی از ریزش موهای سر و صورت، از زیبایی ریش و موهای خود لذت ببرید.

آیا لیزر بدن آقایان دردناک خواهد بود؟

بسیاری از افراد که تجربه انجام لیزر را داشته‌اند معتقدند که در هنگام لیزر پوستشان سوزن سوزن می‌شود و یا به گفته برخی  دردی شبیه به کشیده شدن کش لاستیکی به پوست را تجربه می‌کنند. باید گفت دستگاه‌های لیزر مجهز به دستگاه‌های خنک کننده می‌باشند که درد یا حس سوزن سوزن شدن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. در هر صورت این شمایید که با توجه به آستانه تحمل خود درد لیزر بدن آقایان را تخمین خواهید زد.

هر چند که درد اندک لیزر موهای زائد در برابر آزارهای پس از اصلاح با استفاده از روش‌های سنتی اصلاح، بسیار ناچیز است اما اگر احیانا این درد برای شما غیر قابل تحمل باشد می‌توانید از کرم‌های بی‌حسی استفاده نمایید تا درد خود را تا حد خیلی زیادی کاهش دهید.

چند جلسه در طول دوره برای لیزر بدن آقایان مناسب است؟

در ابتدا باید گفت که در اطراف فولیکول‌های مو تعداد زیادی فولیکول غیر فعال وجود دارد که در صورت از کار افتادگی یکی از آنها دیگری شروع به فعالیت می‌کند در نتیجه به طور قطع نمی‌توان گفت که لیزر موهای زائد، رشد موها را متوقف می‌کند بلکه تنها به کاهش رشد آنها کمک موثری می‌نماید.

به طور کلی ۶تا ۸ جلسه درمانی در طول هر دوره می‌تواند موثر باشد که البته با توجه به نظر پزشک معالج باید برای تکرار آنها در فواصل زمانی دورتر اقدام نمایید. باید توجه داشت که در هر فرد شدت اثرگذاری لیزر متفاوت می‌باشد. معمولا به صورت متغییر بین ۳۰ تا ۶۰ درصد از موهای زائد بدن افراد از بین خواهند رفت، به همین دلیل تکرار لیزر بدن آقایان برای برخی از افراد توصیه می‌شود تا بتوانند بتوانند از دست موهای زائد خود برای همیشه خلاص شوند.

مطالب دیگر  راهنمای تخمین قیمت لیزر صورت مردان

به راحتی در خانه لیزر کنید.

با توجه به استقبال عموم مردم از لیزر برخی از شرکت‌ها اقدام به تولید لیزر‌های خانگی نموده‌اند تا افرادی که از حساسیت و استانداردهای بالایی برای خود و سلامتی‌شان دارا می‌باشند، بتوانند بدون هیچ زحمت و نگرانی در منزل به رفع موهای زائد خود بپردازند.

از آنجایی که بسیاری از افراد به دلیل شغل خود امکان حضور در مراکز لیزر بدن آقایان را ندارند و یا از بهداشت این سالن‌ها اطمینان کافی حاصل نکرده‌اند می‌توانند دستگاه‌های لیزر خانگی هما سنتر را تهیه نمایند. این دستگاه‌ها به دلیل راحتی در حمل و نقل و سهولت در استفاده، این امکان را به شما می‌دهند تا در منزل و با کم‌ترین هزینه به لیزر موهای زائد خود بپردازید.

خیالی آسوده با لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد بدن که به تازگی برای عموم جا افتاده و همه از مزیت‌های آن آگاه شده‌اند تنها مخصوص بانوان نیست و این یک باور غلط است که فقط بانوان می‌توانند از این خدمات بهره ببرند. آقایان می‌توانند به سادگی برای رفع موهای زائد خود که در بدن ایشان متراکم شده لیزر بدن آقایان را انجام دهند و خود را از شر مشکلات پوستی از جمله جوش‌های فولیکولی یا عرق سوز شدن در فصول گرم نجات دهند.

لیزر بدن آقایان

حتی می‌توانند موهای سر و صورت خود را آنکارد نموده و وقت با ارزش خود را در سالن‌ها به هدر ندهند. البته افرادی که نسبت به وقت خود و یا بهداشت عمومی حساسیت دارند می‌توانند با تهیه دستگاه لیزر خانگی هما سنتر از دردسرهای حضور در کلینیک‌های لیزر موهای زائد جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *