مقاله ها, دستگاه لیزر خانگی

فواید لیزر زیر بغل و راهکارهای طلایی برای رهایی از آن

لیزر زیربغل

تعداد زیادی از مردان و زنان زیر بغل خود را صدها ویا هزاران بار از بین میبرند. ممکن است ایده کنار گذاشتن این کار خسته کننده جذاب به چشم بیاید و احتمالا برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا لیزر موهای زائد روش خوب و مناسبی است؟ ولی با توجه به حساسیت زیر بغل ، ایا لیزر زیر بغل خطری ندارد؟

شاید لیزر روش سخت و تهاجمی باشد، درنهایت روشی بی خطر است. در حالیکه باعث نرم شدن پوست شده و درد آن بسیار ناچیز است. چون زیر بغل ناحیه وسیعی نیست، لیزر درمانی در این ناحیه حدودا کمتر از ده دقیقه زمان لازم دارد، بنابراین برخی از افراد توصیه میکنند قبل از مناطق وسیع تر بدن، لیزر موهای زائد زیر بغل را انجام دهید.

لیزر صورت

معایب اصلاح زیر بغل

اصلاح سالها باعث زبر شدن زیر بغل میشود. ناراحتی هایی مثل موهای زیرپوستی و برجستگی هایی که بدلیل  استفاده از تیغ بوجود می آیند، ناراحت کننده هستند و گاهی باعث ایجاد زخم میشوند. اما با لیزر موهای زائد این مشکلات بوجود نمی آیند.

مطالب دیگر  صفر تا صد رفع موی زائد با لیزر مو

لیزر زیر بغل جای تخریب کردن لایه سطحی پوست جهت نابود کردن موهای زیر بغل بطور موقت، با قرار دادن  ملانین در فولیکول مو، ریشه مو را برای دراز مدت نابود میکند. و این امر سبب شده که  سطح پوست شما بدون آسیب باقی بماند.

لیزر زیر بغل

تراشیدن زیر بغل معمولا خطر دارد چون شما قادر نیستید آن منطقه را ببینید . سخت تر آنکه انحنای زیر بغل استفاده از تیغ را مشکل می کند. موهای زیر پوستی نیز یک مسئله مهم است. اپیلاسیون یک روش ممکن است، اما یک روش ناراحت کننده است. چرا بجای این مشکلات لیزر زیر بغل را انجام نمی دهید؟ این راه  سریع، بدون دردو بدون دردسراست.

جهت تهیه دستگاه لیزر خانگی با این خط در ارتباط باشید ۰۹۱۲۸۸۸۸۳۴۶

چگونه موهای زائد زیر بغل را با لیزر از بین ببریم؟

روش لیزر زیر بغل با دراز کشیدن با بازوی بالای سر انجام می شود. در مرحله بعد، با لیزر های هما سنتر ناحیه ای را که نیاز به برداشتن مو دارد به طرز دقیقی انتخاب می کنید؛ این روش فولیکول های مو را در ریشه از بین می برد.

در طی لیزر ، تعدادی از بیماران حس سوزن سوزن ضعیفی را تجربه می کنند، در حالی که تعدادی دیگر حتی آن راتجربه نمی کنند و این روش برای آنها کاملا بدون درد است.

مطالب دیگر  آموزش کار با دستگاه لیزر خانگی تک کاره

لیزر زیر بغل فقط چند دقیقه زمان می برد و شما می توانید بعد از آن در مهمانی با لباس بی آستین ظاهر شوید و احساس ناخوشایندی نخواهید داشت. لیزر برای موهای تیره بهتر جواب میدهد، چون لیزر ملانین را جذب می کند. لیزر شاید برای موهای قرمز، بور و خاکستری بی اثر باشد.

لیزر زیر بغل

اگرچه لیزر زیر بغل بی خطر و effective است، ولی عارضه های جانبی نیز دارد و احتمال دارد التهاب، قرمزی یا آفتاب سوختگی را در آن ناحیه شاهد باشید.

لیزر زیر بغل

مزایای لیزر زیر بغل

  • لیزر عالی ترین راه برای نابود کردن موهای زائد زیر بغل است.
  • این روش بی خطر و غیر تهاجمی است.
  • نتایج لیزر در زیر بغل طولانی و ثابت است
  • در نهایت این راه درمانی ، پوست یکدست و صاف می شود
  • هزینه لیزر زیر بغل ناچیز است.

آیا لیزر باعث تیره شدن  پوست زیر بغل می شود؟

نه! دستگاه های لیزری بر رنگدانه های پوست تأثیر نمی گذارد و تنها بر ملانین مو تأثیر می گذارد، بنابراین نمی تواند رنگ پوست ناحیه را تغییر دهند.

لیزر زیر بغل

اما وقتی که لیزر زیر بغل انجام می دهید، این فرایند نه تنها موها را از بین می برد، بلکه ریشه موها و موهای زیر پوستی را هم نابود میکند  و زیر بغل شما روشن تر از آنچه است به چشم می آید. این راه تیرگی زیر بغل را نیز از بین می برد، چیزی که ترمیم یا اپیلاسیون هرگز نمی تواند انجام دهد، که می دانیم اپیلاسیون و اصلاح این  کار را انجام نمی دهند.

جهت بازدید از محصولات پرفروش هما سنتر کلیک نمایید

دستگاه لیزر خانگی

حال برای از بین بردن تیرگی زیر بغل چه کاری انجام دهیم؟

چون لیزر موهای زیرپوست را نابود می کند و همچنین این راه زخم یا برجستگی  روی پوست نمی گذارد، پس از انجام لیزر  زیر بغل، پوستی صاف و یکدست  خواهید داشت. همین امر در مورد لیزر بیکینی و مناطق دیگر صادق است.

البته تعدادی از بیماران شاید پس از لیزر متوجه لکه های تیره یا روشن روی پوست شوند، که گذرا است و در نهایت در یک روز برطرف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *