بزرگترین سرمایه ارزشمند هماسنتر ، مشتریان آن می باشند.

با توجه به شرایط خرید غیر حضوری و پیش بینی برخی مسائل و همچنین رعایت حقوق مصرف کنندگان ، امکان بازگرداندن کالا و استفاده از ضمانت ۲۴ ساعته از زمان تحویل  را برای شما فراهم نموده ایم .

رعایت شرایط ذیل جهت استفاده از  ضمانت سلامت کالا از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین از شما درخواست میگردد با مطالعه این شرایط پیش از خرید ما را در ارائه خدمات مناسب یاری فرمایید .

انصراف از خرید و بازگشت کالا

انصراف از خرید به شرط اینکه جعبه دستگاه از حالت پلمپ خارج نشده باشد تا ۲۴ ساعت پس از زمان تحویل کالا امکان پذیر است.

در صورت هر گونه دخل و تصرف در شکل ظاهری کارتن ( نوشتن ، سوراخ کردن و خیس و پاره شدن ) ، باز شدن بسته بندی اولیه و فک پلمپ ، کندن بر چسب ها ، نایلون ، وکیوم و شرینگ ، کارتن دوم دستگاه ( در صورت وجود ) شکستن یونولیتها و پاره شدن ضربه گیرها امکان مرجوع نمودن کالا  از بین خواهد رفت ، حتی اگر از دستگاه استفاده نشده باشد .

کلیه هزینه های ارسال و بازگشت کالا در صورت انصراف خریدار و مرجوع نمودن دستگاه به عهده کاربر میباشد و از مجموع مبلغ عودت داده شده کسر میگردد .

در صورتی که  کاربر از تخفیف استفاده نماید ، در زمان انصراف از خرید مبلغ پرداخت شده توسط کاربر به ایشان بازمیگردد و کوپن استفاده شده باطل و تخفیف دیگر  قابل استفاده نمی باشد .

در طول ۲۴ ساعت ضمانت بازگشت کالا و جهت استفاده از شرایط مرجوعی و یا تعویض کالا ، جعبه محصول بدون هیچگونه عیب ظاهری میبایست نگهداری شود . از نوشتن ، برچسب زدن ، پاره کردن جعبه خودداری نموده و تمامی لوازم و متعلقات کالا و همچنین انواع ضربه گیرها از هر جنس و هر نوع نباید آسیب دیده باشند .

مدت زمان عودت وجه سفارش به حساب مشتری ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا توسط پست یا پیک می باشد.

مبلغ عودت داده شده به مشتری تنها به همان شماره کارت و حسابی که خرید و پرداخت آنلاین با آن انجام شده و به شرط یکسان بودن اطلاعات هویتی کاربر با اطلاعات هویتی صاحب حساب بانکی میسر میباشد .

برای اعلام درخواست انصراف از خرید ، خواهشمندم با تماس با شماره ۰۹۱۲۸۸۸۸۳۴۶ درخواست خود را اعلام فرمایید.

پیگیری مغایرتهای احتمالی

زمان اعلام مغایرت رنگی و ایراد فیزیکی دستگاه حداکثر ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا به سفارش دهنده میباشد و پس از اتمام زمان مورد نظر امکان رسیدگی به مشکلات مطروحه امکان پذیر نخواهد بود .

پس از تحویل کالا و باز نمودن جعبه محصول ابتدا شکل ظاهری آن را بررسی نموده و در صورت مغایرت رنگی و یا ایراد فیزیکی آن را سریعا به داخل جعبه بازگردانید ( از روشن نمودن دستگاه جدا خودداری نمایید ) سپس با  تماس با شماره ۰۹۱۲۸۸۸۸۳۴۶ ، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید .

 

با توجه به درج توضیحات فنی کامل در خصوص هر دستگاه ، استفاده از تصاویر و نمایش رنگبندی کامل محصولات در سایت ، این امکان وجود دارد کالای مورد نظر شما در رنگبندی تفاوت بسیار اندکی با عکس داشته و تشخیص رنگ در زمان انتخاب توسط کاربر بدرستی انجام نشود و همچنین تصاویر تفاوتهایی بسیار جزئی با کالای ارسالی داشته باشد که حاصل سوء برداشت کاربر در هنگام بازدید از سایت و  تصاویر دستگاهها بوده ، به همین جهت مطرح نمودن طیف رنگی بعنوان مغایرت تلقی نخواهد شد و در خصوص مغایرت فیزیکی ملاک تصمیم گیری اطلاعات درج شده در بخش توضیحات فنی دستگاه میباشد .

پیگیریهای مشکلات فنی دستگاه

پس از استفاده دستگاه برای مرتبه اول و مشاهده هر گونه ایراد فنی ، ابتدا دستگاه را درون جعبه قرار داده و سپس حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت با  تماس با شماره . ۰۹۱۲۸۸۸۸۳۴۶ ثبت درخواست خود اقدام نمایید .

در صورت بازگرداندن کالاهایی که دارای ایراد فنی میباشند ، تمامی متعلقات دستگاه بدون هیچ کم و کاستی درون جعبه دستگاه قرار داده شده و با رعایت سلامت بسته بندی و جعبه کالا  ( در نکات ذیل به تفضیل اشاره شده ) آن را ارسال نمایید .

خواهشمندم پس از دریافت  کالاهای سفارش داده شده ، حداکثر ظرف مدت ۲۴ساعت آنها را بررسی نموده و در صورت وجود ایراد فنی سریعا اطلاع رسانی نمایید . در غیراینصورت مسئولیت مشکلات دستگاهها به عهده کاربر میباشد .

نکاتی جهت استفاده از ضمانت و خدمات پس از فروش

لوازم جانبی و قطعات مصرفی تحت هیچ شرایطی شامل گارانتی نمیباشد .

مرجوع نمودن لوازم جانبی و قطعات مصرفی سفارش داده شده تحت هیچ شرایطی امکانپذیر نمیباشد .

عودت نمودن دسته ” لوازم شخصی برقی ” با تبعیت از قانون منع مرجوع نمودن لوازم آرایشی و بهداشتی به جهت رعایت اصول بهداشتی در صورت استفاده بیش از حد مجاز  به هیچ عنوان صورت نخواهد گرفت.

تمامی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان واحد مربوطه بررسی و بازبینی میگردند و در صورت تایید خرابی دستگاه و رفع قصور از جانب مشتری روند رسیدگی به درخواست کاربر اجرا خواهد شد .

کالاهایی که خارج از ضوابط تعیین شده و بدون هماهنگیهای لازم بازگشت داده شوند ، مجددا به مشتری مرجوع شده و در صورت عدم دریافت کالا توسط مشتری ، کالا به مدت ۳ هفته به صورت امانت نزد هماسنتر خواهد ماند و پس از اتمام این زمان هماسنتر در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا فقدان آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

کاربر گرامی لطفا از بازگرداندن کالا بدون هماهنگی قبلی جدا خودداری فرمایید.